مصاحبه آرشیو خبر ها
بازیکن مورد علاقه مائوریتسیو ساری در یوونتوس

بازیکن مورد علاقه مائوریتسیو ساری در یوونتوس

با شروع تمرینات یووه همه در انتظار تماشای مواجهه مائوریتسیو ساری با بازیکنان این تیم هستند. به احتمال فراوان در هفته‌های آتی و با آشنایی بیشتر سرمربی جدید یووه با بیانکونری‌ها، از بازیکنان محبوب او در سیستم ساری‌بال رونمایی خواهد شد. با این حال السیو تاکیناردی هافبک محبوب یوونتوس در دهه 90 میلادی در گفتگو با روزنامه La Gazzetta dello Sport با اشار به هافبک بوسنیایی بیانکونری، او را مهم‌ترین بازیکن در سیستم ساریسیمو دانسته است.

 

 

در یوونتوس همه در مورد کریستیانو (رونالدو) و نقش مهم او برای این تیم صحبت می‌کنند اما من کلیدی‌ترین بازیکن بیانکونری در فصل آینده را میرالم پیانیچ می‌دانم. او مهم‌ترین وظیفه را در یووه جدید ایفا خواهد کرد. او علاوه بر کارگردانی در میانه زمین باید همان نیازی را که جورجینیو در چلسی برای ساری مرتفع می‌ساخت در یووه انجام دهد. پیانیچ باید اصلی‌ترین بازیکنی باشد که پس از دریافت توپ کار بازسازی حرکت تیمی را بر عهده می‌گیرد. میرالم باید بتواند انتقال روند حرکتی تیم از فاز دفاع به حمله را آنطور که ساری می‌خواهد انجام دهد. به نظر من کیفیت پیانیچ نسبت به جورجینیو بیشتر است. او اگر تمام آنچه سرمربی از او می‌خواهد را به درستی در زمین پیاده کند، نه‌تنها به بازیکن مورد علاقه ساری در سیستم منحصر به فردش مبدل می‌شود بلکه فصلی فوق‌العاده را نیز در پیش خواهد داشت.

 

هافبک 29 ساله یووه در حالی چهارمین فصل خود با یوونتوس را آغاز می‌کند که تقریباً یکی از ثابت‌ترین بازیکنان این تیم در سالهای گذشته بوده است. پیانیچ که چهار سال دیگر با بیانکونری قرارداد دارد، تاکنون 135 بار برای غول‌های تورین در رقابت‌های مختلف بازی کرده و 19 گل نیز به ثمر رسانده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: